Aviokompanija Atlasglobal, koja održava liniju između Istanbula i Beograda u saradnji sa srpskom aviokompanijom Air Serbia, prekunula je sve avio operacije i prodaju karata u periodu od 26. novembra do 16. decembra.

Sajt aviokompanije nije u funkciji, a obaveštenje javnosti nije prosleđeno, već je u medije dospelo interno pismo koje je uprava kompanije poslala svim zaposlenima. U pismu se kaže da se sve avio operacije otkazuju privremeno u pomenutom periodu, kako bi se sačuvala kompanija i povratila likvidnost, piše portal Aviatica.

Kompanija je već neko vreme u velikim problemima zbog nedostatka tekućeg novca za redovne operacije. Čak je u Beogradu izbio ozbiljan problem pre nekoliko meseci kada je kompanija dobila ultimatum od beogradskog aerodroma da mora da izmiri sva dugovanja inače će aerodrom prekinuti da opslužuje letove. Taj problem je rešen hitnom uplatom jednog dela duga, ali je ostao veliki dug prema drugim partnerima, dobavljačima aerodromskih usluga, zastupnicima, organizatorima autobuskog transfera od grada do aerodroma.


U pismu kompanije se navodi da će putnici koji imaju karte za letove koji su otkazani biti obeštećeni, ali se takođe navodi i da će na sajtu kompanije naći informacije o narednim postupcima, međutim, sajt nije u funkciji.

 

Naslovna fotografija: Anna Zvereva, Wikimedia

5Shares
  Viza za Laos od sada i elektronskim putem

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.