Vesti

„Mi smo Evropa“ kampanja za oživljavanje evropskog turizma

Ljubljana je najodrživiji evropski grad

Raznolikost i duša Evrope može se videti u medijskoj kampanji koju je Evropska turistička komisija (ETC) pokrenula u saradnji sa televizijskim kanalom Euronews.

Medijska kampanja pod nazivom „Mi smo Evropa“ pokrenuta je kako bi se podstakla putovanja Evropom nakon pandemije korona virusa. Ideja je da kod budućih putnika i turista probudi želju za putovanjem i da odrazi svu lepotu, raznolikost i dušu Europe, a s obzirom na to da se polako ukidaju ograničenja prilikom putovanja Evropom.

Ovaj jednominutni spot, u kome se zapravo ništa posebno ne dešava, sufinansira Evropska unija, a osim engleskog jezika dostupan je i na francuskom, italijanskom, nemačkom, španskom i portugalskom jeziku.

Kampanja „Mi smo Evropa“, koja će se u sledeće četiri nedelje emitovati na televiziji, ali i na digitalnim platformama televizije Euronews, kao i na ETC-u i digitalnim platformama članica, pokušava da probudi radoznalost, maštu i želju za budućim putovanjima koja uključuju iskustva prirode, kulture i istorije i baštine.

Da li će u tome uspeti, presudite sami nakon utrošenog minuta vremena.

Iako je Evropa je drugi najmanji kontinent, izuzetno je kulturološki i nacionalno raznolik. U Evropi postoji skoro 50 država i preko 740 miliona ljudi. Raznolikost se ogleda i u prirodnim lepotama, reljefu, kulturi, istoriji, narodima i gastronomiji.

Turizam je, inače, verovatno najpogođenija grana privrede zbog pandemije Covid-19, a mnoge evropske države izuzetno zavise od turizma. Otud i ova kampanja jer je televizija Euronews, kao vodeći evropski međunarodni kanal za vesti, početkom juna bila domaćin prve u nizu virtuelnih rasprava o sektorima putovanja i turizma.

Evropska turistička komisija (ETC) okuplja turističke organizacije u Evropi, a punopravan član ove organizacije je i Srbija.

Daljine.rs na društvenim mrežama

Ukoliko vam se sviđa naš sadržaj pratite Daljine.rs na društvenim mrežama
  Srpski turisti ne mogu u Grčku do 1. jula uopšte, pa ni preko Bugarske
Booking.com