Multinacionalna ugostiteljska kompanija Hilton najavila je lansiranje najnovijeg pristupačnog lajfstajl brend koji će gostima pružiti slobodu da sami kreiraju svoj doživljaj u najpoznatijim svetskim gradovima, pod nazivom Motto by Hilton.
U susret proslavi 100 godina svog postojanja, Hilton nastavlja svoju pionirsku tradiciju i na svetsku mapu ugostiteljstva uvodi novi brend koji će odgovoriti na potrebe i želje svetskih putnika.
– Reč je o globalnom trendu usmerenom na destinacije koje spadaju u omiljena odredišta turista. Hilton je ponosan na titulu lidera u industriji ugostiteljstva i evoluira zajedno sa potrebama svojih gostiju. Inovacije su suština našeg poslovanja i kako se približavamo stogodišnjici poslovanja uvodimo više novina nego ikada. Otvaranjem lanca Motto by Hilton na tržište uvodimo nešto što do sada nije viđeno, s obzirom da nigde ne postoji hotel sa fleksibilnim ali povoljnim konceptom soba, koji je uz to na poželjnoj lokaciji i gostima nudi bogatu uslugu, rekao je Kristofer Naseta, predsednik Hilton korporacije.
Motto by Hilton će imati nov pristup modernoj kulturi putovanja – to je mikro hotel sa urbanom atmosferom, na najtraženijim svetskim destinacijama, nastao kao produkt Hiltonove procene ugostiteljskog tržišta, kojim vlada model hostela. U toj činjenici Hilton je video mogućnost za unapređenje koncepcije zajedničkih soba, imajući u vidu to da istraživanja pokazuju da oni koji odsedaju u hostelima ne žele da dele sobe sa strancima i da zajedničke sobe najčešće rezervišu sa porodicom i prijateljima.
https://www.instagram.com/p/BpR-SCsn-gq/?hl=en&taken-by=hiltonhotels
Ovo govori o tome da turisti žele više od iskustva koje imaju u hostelu, ali i da su im (barem do sada) opcije na tržištu bile ograničene. Ono što ljudi širom sveta žele jeste pristupačan lajfstajl brend koji predstavlja kombinaciju komforta i pristupačnosti sa turističkim i lajfstajl trendovima u čijem su centru:
- Atraktivne lokacije – sve se svodi na pružanje najbolje lokacije turistima. Biti u srcu grada i popularnim krajevima je ono što pravi razliku
- Autentičnost – lokalnost podrazumeva indetitet, zajednicu i što je najvažnije osećaj pripadnosti
- Pristupačnost – cena koja otvara turistima vrata gradova i lokacija za koje su mislili da nikada neće moći da ih priušte
- Fleksibilnost – jedna veličina koja pristaje svima obezbeđuje mogućnost izbora koji je od najveće važnosti. To je ujedno razlog zašto raste popularnost multifunkcionalnih prostora koji gostima pružaju fleksibilnost
Fleksibilnost Motto hotela se ogleda u prostoru koji je pametno dizajniran, tehnologiji koja putovanje čini jednostavnim i izuzetnim uslovima za udoban san, koji punjenje baterija čini lakšim nego ikada.
https://www.instagram.com/p/BpRdZi-n3VV/?taken-by=mottobyhilton
- Gostinjske sobe – prosečne površine od 14 kvadratnih metara, visoko efikasne sobe imaju karakteristike koje štede prostor, poput kreveta na zidovima, odvojenim tuš kabinama i toaletom i multifunkcionalnog nameštaja koji može biti diskretno sklopljen onda kada se ne koristi
- Povezane sobe – eliminišući komplikovanu koordinaciju većih grupa turista, Motto će nuditi opciju višestruke rezervacije soba unapred
- Podeljeno plaćanje – gostima će biti omogućeno da podele račun između sebe već u trenutku rezervacije smeštaja, zahvaljujući čemu neće morati da se kombinuju kada budu morali da se odjave iz hotela, već će to svako od njih moći da uradi nezavisno od ostalih
- Konektovana soba – sve sobe u Motto hotelu će biti povezane sa mobilnom aplikacijom preko koje će gosti moći da podešavaju osvetljenje, temperaturu vazduha, TV, pa čak i venecijanere na prozorima
- Ozdravljujući san – Motto hoteli čijim je idejnim tvorcima kvalitetan san bio jedan od najviših prioriteta, staviće poseban akcenat na spavanje pa će nezavisno od toga da li je u sobi koju gost rezerviše dušek premium kvaliteta, oprema za spavanje sa maskom za oči, esencijalna ulja, posebni venecijaneri na prozorima ili materijali u funkciji zvučne izolacije, svako ko bude odsedao u njima spavaće nikad bolje
Iako će cene usluga u Motto hotelima varirati u zavisnosti od tržišta na kom posluju – a biće ih širom Evrope, Amerike, Srednjeg Istoka i Azije, svaki od njih će biti priuštiv za ljude koji na putovanjima obično odsedaju kod porodice ili prijatelja ili se odlučuju za privatan smeštaj.
Inače, turisti koji Motto hotele budu bukirali direktno preko Hiltona imaće niz pogodnosti poput mogućnosti da odabere maltene bilo koju kombinaciju grada koji žele da posete i budžeta kojim raspolažu za to putovanje, specijalan popust za članove, besplatan internet i Hilton Honors mobilnu aplikaciju.