Zbog pandemije korona virusa, mnogo je ljudi koji pokušavaju da se iz svih delova sveta vrate svojim kućama. Kontakt centri avio-kompanija su sada preplavljeni pitanjima i otežano rade.
U ovom trenutku, holandska avio-kompanija KLM dnevno prima deset puta više poruka preko društvenih mreža i četiri puta više telefonskih poziva nego što je uobičajeno. KLM očekuje da će se broj pitanja povećati zbog budućih otkazivanja letova, čime će se još veći broj putnika javljati kol- centru. Kako bi omogućio nesmetano funkcionisanje svog kontakt centra, KLM je uveo nekoliko novih pravila.
Kako da se vratim kući
Od danas, KLM će pitanje „u inostranstvu sam, let mi je otkazan, kako da se vratim kući?“, smatrati kao najveći prioritet. Putnicima koji su se našli u situaciji da ne mogu da se vrate kući biće omogućeno da kontaktiraju KLM-ov centar za podršku u svakom trenutku.
Ostala pitanja
Na sva druga pitanja KLM će odgovoriti nakon što da odgovor na pitanja o povratku kući putnika koji su ostali u inostranstvu. Na primer, pitanja o vaučerima, promenama rezervacije ili dodatnom prostoru za noge imaće niži stepen prioriteta, tako da odgovaranje na ova pitanja može da potraje i nekoliko dana.
Preko linka updates.klm.com putnici će moći da pronađu najnovije informacije o promeni rezervacija i dobijanju vaučera. KLM veruje da putnici kompanije razumeju ovu izuzetnu situaciju, kao i preduzete mere.