Etihad Airways je pokrenuo savremeni brend aerodromskih salona u partnerstvu sa kompanijom No1 Lounges. Brend će funkcionisati pod imenom „The House“ (D Haus) i predstavlja projekat jedinstvene saradnje između aviokompanije i nagrađivane kompanije koja obezbeđuje usluge salona.
Projekat je počeo sa londonskim aerodromom Hitrou, gde je salon Etihad ervejza rebrendiran u „The House, dom Etihad ervejza i drugih vodećih aviokompanija“. Obim rada novog brenda može se proširiti i na druge salone.
Izbor kompanije No1 Lounges iz Velike Britanije za ovaj projekat je usledio posle proučavanja vodećih svetskih pružalaca usluge i obimnog tenderskog procesa aviokompanije. Dokazana ekspertiza i iskustvo kompanije No1 Lounges će obezbediti brojna poboljšanja iskustva u salonu korisnicima Etihad ervejza, izgrađenog na osnovu reputacije aviokompanije u izvrsnosti usluga i pružanju većeg izbora i kvaliteta. Ova saradnja će takođe omogućiti bolju iskorišćenost salona i učiniti ovo iskustvo dostupnim širem tržištu.
Besplatan ulaz će biti moguć gostima kompanije Etihad Airways iz Biznis i Prve klase, kao i onima koji putuju Rezidencijom. Članovi Etihad Guest programa za česte putnike sa zlatnim i platinastim članstvom kao i gosti u biznis i prvoj klasi kod-šer partnera kojima upravlja Etihad ervejz takođe imaju slobodan pristup.
Aviokompanija takođe nudi plaćeni pristup salonu The House svojim gostima iz ekonomske klase. Salon će takođe i dalje koristiti gosti premijum klasa manjeg broja drugih aviokompanija i u zavisnosti od dostupnosti biće dostupan uz plaćanje gostima drugih aviokompanija.
Od otvaranja, gosti će moći da uživaju u novom iskustvu otmenog ručavanja i bogatijoj ponudi u baru, uključujući sveže ceđene sokove i smutije, kafe iz celog sveta i sofisticiranu ponudu vina.
Izvor: Biznis i Finansije