Postoje alati i aplikacije koje nam olakšavaju otkrivanje mesta koje vredi doživeti, a jedan od takvih je i novi Google-ov turistički sajt Touring Bird. Čak i kada retko putujemo, u toku priprema događa se da najmanje vremena i pažnje posvetimo sastavljanju detaljnog plana obilazaka turističkih atrakcija koje nas zanimaju, tako da će ova aplikacija pomoći svakome da se snađe i organizuje.
Aplikacija Touring Bird, poslednji proizvod eksperimentalnog programa Area 120, za vas će izlistati atrakcije, aktivnosti i savete za 20 svetskih metropola poput Amsterdama, Berlina, Bostona, LA, Madrida, Nju Delhija, Njujorka, Praga i Toronta.
Osim korisnih informacija, preko ovog sajta moći ćete i da rezervišete mesto na nekoj turističkoj turi ili ostvarite popust.
Na primer, ako ste se uputili u Barselonu, u odeljku Top lokacije na ovom sajtu naći ćete zanimljive činjenice od Sagrada Familiji, među kojima možete naučiti razne podatke o ovoj crkvi, naći linkove ka opcijama za kupovinu ulaznica i pročitati savete lokalaca o tome šta biste još interesantno mogli da obiđete ili radite u blizini.
Ovaj sajt, dostupan i na računaru i na mobilnom telefonu, koji odlikuje prelep dizajn raspolaže sa pointerima koji će vam u svakom gradu pomoći da steknete ideju o tome šta biste tamo mogli da vidite, probate ili radite. Takođe, postoji mnogo lista besplatnih aktivnosti i tura za obilazak znamenitosti, što je prilično bitno za vaš budžet.
Sjajna Google-ova aplikacija iste namene je i Google Trips, koja ne samo da vam nudi znamenitosti koje treba da posetite, već sa vašeg Gmail-a preuzima informacije o hotelima i letovima koje ste rezervisali, i na osnovu njih sastavlja vaš itinerer.
Nešto slično možete naći i na sajtu Lonely Planet koji je napravio aplikaciju za Android i IOS, koja se zove Guides, sa informacijama o više od 220 gradova, što je cifra koju će u jednom momentu dostići i Google-ov Tourning Bird, budući da je najavljeno da će uskoro ubaciti još gradova u svoju bazu.
S obzirom na to da se nikada do sada nije u svetu više putovalo, logičan je potez velikih kompanija da aplikacijama uđu na tržište putovanja i turizma uopšte, a da li će Google iskoristiti svoj monopolski položaj i proširiti ga na ovo tržište, ostaje da vidimo.