Vesti

AirBnB najavio rat problematičnim gostima

AirBnB smeštaj

Nakon pooštravanja sankcija za loše domaćine koji na Airbnb-u objavljuju oglase smeštaja koji ne postoji (van njihove mašte) ili barem ni najmanje ne izgledaju kao oni na postavljenim fotografijama, najveća internet platforma za iznajmljivanje smeštaja  sada najavljuje i niz mera za zaštitu domaćina od lošeg ponašanja gostiju.

Kako su se mnogi domaćini susreli sa gostima koji im prete lošom recenzijom ukoliko ne dobiju određene bonuse ili popust na cenu smeštaja, Airbnb je rešio da tome stane na put uvođenjem niza novih pravila u cilju zaštite domaćina od neistina.

Kako prenosi Skift, između ostalog, menja se način na koji Airbnb obrađuje recenzije gostiju i domaćina, pa su agenti za podršku Airbnb-a ovlašćeni da uklanjaju objave i ocene koje proizlaze iz nebitnih, pristranih i lažnih recenzija, a takođe mogu u potpunosti i da zabrane pristup platformi svim korisnicima koji su više puta napravili određeni prestup.

laptop putovanja
Iz Airbnb-a su najavili kako će uskoro uvesti i nove standarde ponašanja gostiju

Prema Airbnb-u, primeri nerelevantnih recenzija potiču od gostiju koji se nisu pojavili u rezervisanom smeštaju iz razloga koji nemaju veze s domaćinom, a iz nekog razloga su odlučili da iznesu kritike na račun nesuđenog domaćina. Osim ovakvih, postoje i nevažne recenzije mogu da sadrže opisivanje izgleda domaćina, javnog prevoza ili „vrste ljudi u kvartu“.

Iz Airbnb-a su najavili kako će uskoro uvesti i nove standarde ponašanja gostiju, pa će nekulturni turisti biti sankcionisani ukoliko prave prekomernu buku, sa sobom dovode  i neovlašćene goste u smeštaj, krše zabranu pušenja ili za sobom ostavljaju gomilu smeća.

Lažne ocene hotela na TripAdvisor-u: Botovi honorarno rade i manipulišu turistima

Ove izmene će domaćinima pružiti mogućnost da gostima zbog kojih proklinju dan kad su rešili da svoj stan ili kuću oglase na Airbnb-u otkažu preostala noćenja u slučaju da sa njima ne uspeju da reše problem. Osim toga, domaćini mogu podneti i zahtev da im se nadoknadi prouzrokovana šteta.

  AirBnB otpušta četvrtinu zaposlenih

S druge strane, i domaćini će morati da poštuju nova pravila, pa će tako rizikovati da budu izbačeni s platforme ako trguju pozitivnim recenzijama ili svojim konkurentima ostavljaju negativne kritike, pošto se ispostavilo da se vlasnici nekretnina oglašenih na Airbnb-u i time bave.

Daljine.rs na društvenim mrežama

Ukoliko vam se sviđa naš sadržaj pratite Daljine.rs na društvenim mrežama
Oznake
Booking.com