Raznolikost i duša Evrope može se videti u medijskoj kampanji koju je Evropska turistička komisija (ETC) pokrenula u saradnji sa televizijskim kanalom Euronews.
Medijska kampanja pod nazivom „Mi smo Evropa“ pokrenuta je kako bi se podstakla putovanja Evropom nakon pandemije korona virusa. Ideja je da kod budućih putnika i turista probudi želju za putovanjem i da odrazi svu lepotu, raznolikost i dušu Europe, a s obzirom na to da se polako ukidaju ograničenja prilikom putovanja Evropom.
Ovaj jednominutni spot, u kome se zapravo ništa posebno ne dešava, sufinansira Evropska unija, a osim engleskog jezika dostupan je i na francuskom, italijanskom, nemačkom, španskom i portugalskom jeziku.
Kampanja „Mi smo Evropa“, koja će se u sledeće četiri nedelje emitovati na televiziji, ali i na digitalnim platformama televizije Euronews, kao i na ETC-u i digitalnim platformama članica, pokušava da probudi radoznalost, maštu i želju za budućim putovanjima koja uključuju iskustva prirode, kulture i istorije i baštine.
Da li će u tome uspeti, presudite sami nakon utrošenog minuta vremena.
Iako je Evropa je drugi najmanji kontinent, izuzetno je kulturološki i nacionalno raznolik. U Evropi postoji skoro 50 država i preko 740 miliona ljudi. Raznolikost se ogleda i u prirodnim lepotama, reljefu, kulturi, istoriji, narodima i gastronomiji.
Turizam je, inače, verovatno najpogođenija grana privrede zbog pandemije Covid-19, a mnoge evropske države izuzetno zavise od turizma. Otud i ova kampanja jer je televizija Euronews, kao vodeći evropski međunarodni kanal za vesti, početkom juna bila domaćin prve u nizu virtuelnih rasprava o sektorima putovanja i turizma.
Evropska turistička komisija (ETC) okuplja turističke organizacije u Evropi, a punopravan član ove organizacije je i Srbija.