Britanska low cost avio kompanija Izidžet (EasyJet), koja leti i iz Beograda, rešila je da svojim putnicima dodatno olakša trošenje novca. Dirljivo, zar ne?
Ovo se odnosi posebno za one koji vole da biraju sedišta i čekiraju dodatni prtljag, a koje će najviše odabrati to što će u njihovu čast ova niskotarifna kompanija poboljšati i svoj vebsajt, ne bi li klijenti mogli što lakše da bukiraju sve dodatne opcije koje su im na raspolaganju.
Zadovoljstvo će biti obostrano utoliko pre što EasyJet očekuje profit od između 550 i 590 miliona funti: zahvaljujući ovakvim navikama „pojedinaca“, od dodatnih taksi plaćenih za nošenje više prtljaga od dozvoljenog i promenu mesta sedenja u avionu, profit po sedištu porastao je za 11.5 odsto.
Uprkos neobično velikom broju otkazanih letova u junu, profit EasyJet je porastao i zbog pojačanog saobraćaja u maju i sezone državnih praznika, a ovakva statistika ulila je čelnicima Izidžeta sigurnost da neće pretrpeti gubitke ni na svojim letovima sa glavnog berlinskog aerodroma.