Vesti

Srbiju je u prvih 9 meseci 2018. godine posetilo 77.543 turista iz Kine

Kineski turisti

Nakon što je veliki broj novinara i organizatora putovanja iz Kine u prethodnom periodu posetio Srbiju i obišao naše najznačajnije destinacije i atrakcije, TOS nastavlja kampanju promocije turizma Srbije na ovom veoma važnom emotivnom tržištu, navodi se u saopštenju Turističke organizacije Srbije.

Uz podršku Evropske turističke komisije, Srbija se predstavila na promotivnim događajima u Kini zajedno sa Dunavskim centrom za kompetenciju, Nacionalnim turističkim organizacijama Mađarske i Nemačke, i to u Pekingu, Guandžou i Šangaju. Na ovim događajima bio je prisustan veliki broj najznačajnijih predstavnika privrede i medija iz tih gradova.

  Germanwings je prizemljen, avioni na prodaju?

Turistička ponuda zemalja učesnica i Dunav kao veza među njima je bila veoma atraktivna Kinezima, tako da se tražilo mesto više na prezentacijama a intervjui sa novinarima su trajali do kasnih sati. Potpisani su brojni memorandumi o saradnji između zemalja učesnica i najznačajnijih kineskih turističkih agencija, među kojima su Caissa, China Bamboo, Beijing Global Tour, Shanghai Ctrip Commerce Co, Shanghai U Tour, China International Travel Service.

Marija Labović, direktorka TOS-a, u razgovoru sa kineskim medijima istakla je da je Kina za Srbiju jedan od najvažnijih strateških partnera i da je saradnja sa zemljama regiona i ostatka Evrope veoma važna za privlačenje turista iz Kine koji su u Srbiji imali veliki rast u poslednjih dve godine.

Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, u prvih 9 meseci 2018. godine Srbiju je posetilo 77.543 turista iz Kine, što je za čak 103% više u odnosu na isti period prošle godine, a broj ostvarenih noćenja u istom periodu iznosio je 134.852 (+94%).

  Turistički sektor dobija pomoć od PKS

Nakon navedenih promotivnih događaja, Turistička organizacija Srbije objedinila je predstavljanje turističke privrede iz Srbije na najznačajnijem sajmu turizma u Šangaju, koji se održao u periodu od 16. do 18. novembra 2018. godine.

U skladu sa potpisanim memorandumom o saradnji, TOS na sajmovima u Kini nastupa zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore, pod sloganom Wild Soul of Europe. Turizam Srbije na ovom sajmu uz TOS predstaviće i Turistička organizacija Beograda, turističke agencije Glob Metropoliten Tours, TIM travel, Travel to Balkan i Omniturs, kao i hoteli Hilton, Hyatt, Crowne Plaza i Holiday Inn.

Naslovna fotografija: shankar s. / Flickr

Daljine.rs na društvenim mrežama

Ukoliko vam se sviđa naš sadržaj pratite Daljine.rs na društvenim mrežama
Booking.com

Komentarišite

Komentarišite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.