Vesti

Trivago je obmanjivao korisnike i prikazivao lažne popuste, odlučio sud u Australiji

Hotelska soba

Trivago, poznati servis za upoređivanje cena hotela, dovodio je korisnike u zabludu, te umesto da promoviše najjeftinije ponude zapravo je promovisao hotele koji su im davali najveću proviziju, presudio je Federalni sud u Australiji.

Trivago je prekršio australijske zakone o zaštiti potrošača i reklamiranju na svom web-sajtu i u reklamama koje su se emitovale na televiziji tokom 2018. godine. Ovakva lažna oglašavanja su bila vidljiva više od 400.000 puta u periodu od 2013. do 2018. godine.

Australijska komisija za konkurenciju i potrošače (ACCC) pokrenula je postupak protiv internet servisa prošlog avgusta i navodeći da Trivago nije jedini sajt koji je postupao na ovaj način.

ACCC sada može da Trivagu izrekne drastične kazne za nepoštenu poslovnu praksu, s obzirom na to da je prema internim podacima kompanije u koje je sud imao uvid, utvrđeno da je preko 66% oglasa sa većom cenom bilo u delu sa najboljom ponudom.

Pored toga, kompanija Trivago je oglašena krivom zbog oglašavanja lažnih uporednih cena jer su upoređivali standardne sobe sa luskuznim sobama u istom hotelu, čime su korisnike doveli u zabludu da su svjim radnjama ostvarili uštedu.

“Suprotno utisku potrošača u hotelskoj usluzi, Trivago web-sajt nije dostavio nijednu zasebnu, objektivnu i transparentnu uslugu upoređivanja cena”, rekao je u ponedeljak sudija federalnog suda Mark Mošinski.

Predstavnici Trivaga su naveli da rade na primeni novih preporuka i da za njih ovo predstavlja novi set smernica za listing smeštaja u Australiji.

Daljine.rs na društvenim mrežama

Ukoliko vam se sviđa naš sadržaj pratite Daljine.rs na društvenim mrežama
Pratite naše objave
Bez Instagrama se ne može
Čitajte šta tvitujemo

Komentarišite

Komentarišite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.