Bali će angažovati 4.400 „influensera“ kako bi oživeo turizam pogođen pandemijom Covid-19. Tzv. influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po ovom indonežanskom ostrvu od oktobra do novembra i svoja će iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje „Volimo Bali“.
Cilj kampanje “We love Bali” je promocija tzv. nove ere turizma u kojoj turisti moraju da poštuju zdravstvene preporuke o nošenju maski, fizičkom distanciranju i redovnom pranju ruku, navodi se u saopštenju.
Inače, Bali se krajem jula otvorio turistima iz ostalih delova Indonezije, a plan otvaranja za strance 11. septembra propao je zbog porasta broja slučajeva zaraze Covid-19. Turistička industrija na Baliju, glavnom izvoru prihoda na ostrvu, pretrpela je velike gubitke zbog višemesečnih ograničenja putovanja kako bi suzbila širenje korona virusa.
„Virus korone je naneo težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući i turizam“, navodi turistička organizacija Balija u saopštenju i dodaje da je oko 75.000 turističkih radnika na Baliju ostalo bez posla.
Stopa popunjenosti u popularnim hotelima na Baliju opala je na 2 odsto u maju sa 62,55% u decembru pre nego što je pandemija pogodila, navodi lokalni statistički zavod. Turizam u Indoneziji čini, ili je činio, 5,7 odsto BDP-a što ju je stavilo na 18. mesto svetskih ekonomija po udelu BDP-a od turizma.