Vesti

Bali upošljava 4.400 „influensera“ kako bi podigao turizam

Bali, Indonezija

Bali će angažovati 4.400 „influensera“ kako bi oživeo turizam pogođen pandemijom Covid-19. Tzv. influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po ovom indonežanskom ostrvu od oktobra do novembra i svoja će iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje „Volimo Bali“.

PROČITAJ:  Bali: Noć u čamcu i bliski susret sa ajkulom

Cilj kampanje “We love Bali” je promocija tzv. nove ere turizma u kojoj turisti moraju da poštuju zdravstvene preporuke o nošenju maski, fizičkom distanciranju i redovnom pranju ruku, navodi se u saopštenju.

Inače, Bali se krajem jula otvorio turistima iz ostalih delova Indonezije, a plan otvaranja za strance 11. septembra propao je zbog porasta broja slučajeva zaraze Covid-19. Turistička industrija na Baliju, glavnom izvoru prihoda na ostrvu, pretrpela je velike gubitke zbog višemesečnih ograničenja putovanja kako bi suzbila širenje korona virusa.

PROČITAJ:  Influenseri da prestanu da ulepšavaju fotografije sa putovanja

„Virus korone je naneo težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući i turizam“, navodi turistička organizacija Balija u saopštenju i dodaje da je oko 75.000 turističkih radnika na Baliju ostalo bez posla.

PROČITAJ:  Japan i Bali se bore sa prekomernim turizmom

Stopa popunjenosti u popularnim hotelima na Baliju opala je na 2 odsto u maju sa 62,55% u decembru pre nego što je pandemija pogodila, navodi lokalni statistički zavod. Turizam u Indoneziji čini, ili je činio, 5,7 odsto BDP-a što ju je stavilo na 18. mesto svetskih ekonomija po udelu BDP-a od turizma.

PROČITAJ:  Instagram ima presudan uticaj na planiranje odmora

Pratite nas na društvenim mrežama: Instagram, Facebook i Twitter i budite obavešteni o dešavanjima iz oblasti putovanja, turizma, ekologije i kulture.

Pretplati se
Obavesti o
guest

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare