Vesti

Da li su „putovanja iz osvete“ dostigla svoj vrhunac?

Putovanja

S obzirom da su strahovi od recesije i dalje visoki, a planiranje odmora u SAD za narednih šest meseci nastavlja da se smanjuje, trend „putovanja iz osvete“ o kojem svi pričaju možda pokazuje znake da je vrhuncu, barem prema Indeksu potrošačkog poverenja The Conference Board-a.

The Conference Board je neprofitna organizacija koji prati i analizira uslove poslovanja, stavove potrošača i još mnogo toga.

„Planovi za odmor u narednih šest meseci i dalje su slabi, vođeni uglavnom padom planova za putovanje u zemlji“, rekla je Dana Peterson, glavni ekonomista u The Conference Board-u. „Ovo je važan pokazatelj želja da se troši na buduće usluge, što može biti signal da je ‘osvetnička potrošnja’ na putovanja možda dostigla vrhunac i da će verovatno usporiti tokom ostatka ove godine.

„Putovanja iz osvete“, iako još ne postoji definicija u rečnicima, je termin profesionalaca iz turističke industrije koji opisuje fenomen osvetničkih putovanja kao ogroman porast broja ljudi koji žele da nadoknade vreme i iskustva izgubljena u pandemiji, što je doprinelo naglim uzletu turizma i putovanja od kraja pandemije.

Ne usporava samo turizam

Pored planiranja putovanja u SAD su i ostali veliki troškovi su usporeni, uključujući planove za kupovinu automobila i kuća.

PROČITAJ:  Uticaj inflacije na turizam i putovanja

Procenat porodica koje se osećaju dobro u pogledu svoje finansijske budućnosti i dalje je nizak, sa nešto manje onih koji kažu da je njihova trenutna finansijska situacija dobra, a nešto više onih koji kažu da će njihova finansijska budućnost u narednih šest meseci biti bolja.

U junu je samo 28,5% potrošača reklo da je njihova trenutna porodična finansijska situacija „dobra“, što je neznatno pad sa 29,2% u maju. Sa druge strane, samo 18,2% je reklo da su njihove trenutne porodične finansije „loše“, što je bilo nešto bolje nego u maju kada je 19,5% reklo da su njihove trenutne porodične finansije „loše“.

To je malo ružičastiji izgled kada se gleda unapred. U junu je 30,3% porodica reklo da očekuje da će njihove porodične finansije biti „bolje“, u odnosu na 28,9% u maju, samo 13,7% je reklo da očekuje da će im porodične finansije biti „gore“, u odnosu na 14,9% u maju.

Pored toga, strahovi od recesije su blago opali sa 69,3% potrošača u junu koji su verovali da je recesija „donekle“ ili „veoma verovatna“ u odnosu na 73,2% u maju.

U junu je samo 12% potrošača (svih uzrasta) izjavilo da ne može da planira odmor iz finansijskih razloga. Gledajući samo potrošače starije od 55 godina, 16% je reklo da neće moći da planiraju odmor iz finansijskih razloga.

Izvor: Travel Market

Pratite nas na društvenim mrežama: Instagram, Facebook i Twitter i budite obavešteni o dešavanjima iz oblasti putovanja, turizma, ekologije i kulture.

Pretplati se
Obavesti o
guest

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

0 Komentara
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare