Eurostar nastavlja sa punom ponudom keteringa u vozovima nakon promena do kojih je došlo zbog pandemije virusa korone.
Navodi se da povratak posluženja u vozu sada upotpunjuje kompletnu uslugu, nakon avgustovskog ponovnog otvaranja poslovnih salona u brzom vozu koji prolazi kroz tunel ispod Lamanša.
Putnici standardnoj klasi ponovo će moći da biraju hranu i piće, dok se onima u „Standard Premier“ i „Business Premier“ nude obroci koji im se poslužuju na mestu sedenja.
Napravljene su i neke promene kako bi se smanjio kontakt tokom posluživanja hrane. Tako, sada postoje poklopci na posudama iz kojih se servira hrana tokom sedenja, a prateći proizvodi poput hleba i peciva serviraju se u ambalaži kako bi se osigurao minimalan kontakt.
Antivirusne maramice i antivirusni gel za ruke sada se nude putnicima praktično svuda, a meniji će uskoro biti dostupni onlajn putem QR koda.
Korisnicima ovih usluga se savetuje da plaćaju karticom, ako je moguće, kako bi se izbegao kontakt sa gotovinom.
Sve cene Eurostar-a sada su dostupne za razmenu bez naknade, do 14 dana pre polaska.
Fleksibilne cene važe za sve rezervacije do 31. decembra i važe za sve datume putovanja u trenutku kupovine.
Nova mapa sedenja osigurava da putnici sede na sigurnoj razdaljini, poštujući smernice za fizičku distancu.
Vozovi se dubinski čiste pre svakog putovanja, a timovi za čišćenje su u vozovima kako bi redovno dezinfikovali područja sa visokim kontaktima.
Svi putnici tokom vožnje vozom moraju nositi masku, ali i tokom boravka na železničkoj stanici, sve u skladu sa propisima.
Podsećamo, putovanja vozom su sve popularnija u Evropi usled pandemije, a Belgija za putovanje vozom deli besplatne karte.