Za svoju omiljenu letnju destinaciju Kinezi su ove godine izabrali Evropu, konkretno Italiju, koja je zabeležila porast turističke potrošnje od 87 odsto, u poređenju sa prošlom godinom kada su Kinezi takođe vrlo ciljano dolazili u Italiju.
Globalno, količina novca koju je prosečni turista potrošio u Italiji ove godine porasla je za 43 odsto u odnosu na prošlu, što je 375 potrošenih evra nasuprot prošlogodišnjih 260 evra.
Po potrošnji kineskih turista kada je posete, Italija zauzima četvrto mesto posle Francuske, Južne Koreje i Danske, čemu je doprinelo i to što je broj transakcija kineskih potrošača u Italiji porastao za 188 odsto u odnosu na 2017. godinu.
– Odlazak u inostranstvo, a posebno Evropu, spada u najveće želje svakog kineskog turiste, pogotovo one iz mlađih generacija. Oni koji su taj san ostvarili kažu da je šoping u Italiji neponovljiva prilika za kupovinu, koja se izuzetno isplati i obogaćuje turističko iskustvo – kaže Pjetro Kandela, direktor mobilne platforme za plaćanje Alipej, za italijansko tržište.
On napominje da to iz ugla italijanske robne industrije predstavlja mogućnost da kineskim turistima ponude njihove omiljene radnje i proizvode koje mogu da plate od kuće putem mobilnog telefona, i tako uspostave vezu koju će nastaviti da održavaju i po povratku kući.
Kineski turisti koji su najviše doprineli porastu potrošnje pripadaju generaciji devedesetih, što znači da imaju od 19 do 28 godina.
Inače, Azija nastavlja da dominira listom od top 10 zemalja iz kojih se vrši najviše transakcija sa inostranstvom, a na prvom mestu nalazi se Hong Kong, praćen Tajlandom i Južnom Korejom.
Broj transakcija na Alipej platformi izvršenih u Rusiji porastao je za više od 5.000 odsto na prvom mestu zbog kineskih turista koji su došli na Svetsko prvenstvo u fudbalu.