Sajt za upoznavanje seeking.com, čija je misija „da spaja uspešne i atraktivne ljude“, u duhu podrške koju pruža vezama u kojima obe strane imaju konkretnu korist, obavio je istraživanje o destinacijama na kojima lepe devojke mogu da nađu sponzora.
Kao jednu od bizarnijih vesti na koje su naišli na internetu, novinari turističkog portala pointmetotheplane.com preneli su ovaj „vodič za sponzoruše“ počevši od definicije pojma sugar daddy, koja u Kembridžovom rečniku glasi ovako: bogat i obično stariji muškarac koji kupuje poklone ili daje novac mlađoj osobi, tražeći za uzvrat da ona provodi vreme sa njim, i/ili ima seksualne odnose.
Od 10.000 takvih, koji su učestvovali u anketi na temu destinacija na koje će otputovati ovog proleća, najviše njih navelo je:
- Dubai (3.998)
- Las Vegas (2.643)
- Belize (1.509)
- Majami (1.186)
- grčka ostrva (664)
Ove destinacije ne iznenađuju, budući da one i inače važe za idealne lokacije za odmor beg od svega.
Kako su sponzori ciljna grupa pretežno studentkinja, mnogi bi pomislili da im ovi podaci neće biti od velike pomoći, s obzirom na to da je za većinu njih put u Dubai misaona imenica.
Međutim, podaci seeking.com-a pokazuju da ovaj sajt koristi tri miliona američkih studenata. Na hiljade njih stupa u veze sa sponzorima kako bi im pomogli u finansiranju školovanja, pa tako od njih mesečno dobijaju u proseku 2.800 dolara.