Grupa japanskih studenata ostala je šokirana kada im je u jednom restoranu u Veneciji konobar ispostavio račun. Grupa od četiri studenta, koji studiraju na Bolonjskom univerzitetu, ručala je u restoranu Osteria de Luka u blizini Trga Svetog Marka, kada im je za tri odreska, pečenu ribu i mineralnu vodu stigao račun od 970 funti.

Zapanjena družina uputila se u lokalnu policiju, u kojoj je prijavila restoran, ali to nije sve.

Ovim događajem nije bio iznenađen portparol Grupe 25, Organizacije za zaštitu građanskih prava u Veneciji, koji je rekao da je sve veći broj slučajeva prevarenih turista.

– Ovo je samo jedan od nemilih događaja ovakvog tipa u nizu. Mladi ljudi, najčešće studenti sa Bolonje, žalili su se u policiji čim su izašli iz voza, naveo je on.

U pitanju je, inače, restoran koji na Tripadvisor-u ima ocenu 1,5 (od mogućih 5), sa čak 83 odsto gostiju koji su ga okarakterisali kao užasan.

Bazilika sv. Marka, Venecija

Venecijanske vlasti imaju prilično dvostruke aršine kada je u pitanju prihvatljhivo ponašanje

– Upravo sam ručao u ovom restoranu i hrana je bila sasvim prosečna. Nisam ni planirao da ostavim komentar ovde, dok mi nije stigao račun! Naplatili su mi skoro 50 evra na ime poreza i napojnica, što predstavlja skrivene naknade koje vam niko ne pominje, pri čemu usluga nije ni približno kvalitetna. Osećam se prevarenim, rekao je jedan od gostiju ovog restorana.

Slično iskustvo imao je i mladić koji je još 2017. napisao recenziju ovog restorana, u kojoj navodi da mu je jako žao što pre odlaska u njega nije proverio komentare na Tripadvisor-u, budući da je koka kolu platio 7,5 evra, dobio lazanju sa mrvicom mlevenog mesta i listom zelene salate i picu koja podseća na one koje se prave od smrznutog testa kupljenog u marketu, pri čemu je do stola za kojim je sedeo dopirao miris iz toaleta.

U novembru iste godine, još jedan turista nazvao je venecijanski restoran “strašnim i odvratnim”, pošto mu je za ručak za tri osobe naplaćeno 526 evra. Mladić je ručao sa roditeljima jelo koje je delio sa roditeljima, a budući da restorani često naplaćuju jela po gramaži, a ne porciji, njihov domaćin je negirao bilo kakve nepravilnosti.

Ovo je deo teksta u kom se očekuje reakcija i opravdanje čelnika Venecije, pošto ste već pročitali da se vlasnici restorana ne uzbuđuju previše zbog primedbi na njihov račun, ali i njihov stav će vas razočarati.

Naime, gradonačelnik Venecije Luiđi Brunaro koji je prošle godine uveo novčane kazne ne bi li turiste odvratio od bacanja smeća po ulici, šetnje gradom u tiplesu i sličnog ponašanja koje smatra neprikladnim, imao je drugačije kriterijume kada su se turisti požalili na loša iskustva u gradskim restoranima, budući da su oštećeni dobili odgovor da “moraju malo da se istroše kada jedu u centru”.

Vaš komentar

Pratite Daljine.rs i na Fejsbuku, na Tviteru i na Instagramu.

23Shares