Vesti

Ryanair protiv Skyscanner-a: Moraju se prikazivati skriveni troškovi avio-karata, kaže sud

Avionska karta

Niskotarifni avio-prevoznik Ryanair poručio je putnicima da izbegavaju korišćenje servisa za poređenje cena avio-karata nakon što su ostvarili poslednju pobedu na sudu, ovaj put u Nemačkoj, protiv servisa Skyscanner. Postupak, doduše, još nije gotov, ali privremena mera suda u Hamburgu je na snazi.

Povodom spora protiv servisa Skyscanner privremenom merom je odlučeno da je prikazivanje cena letova sa skrivenom nadoknadom koja prikazuje veće cene nego na sajtu kompanije Ryanair.com – nezakonito. Istim rešenjem je odlučeno da ovaj servis ne sme prikazivati ukupne troškove leta bez prikaza provizije Skyscanner-a, kao i cena za čekirani prtljag koje su veće od stvarnih troškova Ryanaira.

Pored toga, privremeno je zabranjeno kompaniji Skyscanner.de da Ryanair-u dostavlja lažne adrese elektronske pošte putnika.

  Putovanje avionom: Šta treba znati pre i tokom leta

„Pozdravljamo odluku suda u Hamburgu koja će nam pomoći da zaštitimo naše mušterije od skrivenih troškova na sajtu Skyscanner.de, čime ćemo obezbediti da naši putnici dobiju najniže cene avio-karata koje se mogu naći samo na Ryanair.com“, izjavio je Keni Džejkobs iz kompanije Ryanair povodom presude i dodao da je kompanija pokrenula mnoge postupke širom Evrope kako bi sprečili da kupci njihovih avio-karata plaćaju nepotrebne dodatne troškove sa neovlašćenih veb sajtova i da time obezbede da Ryanair ima tačne kontakt podatke putnika kako bi dobili tačne informacije u vezi sa njihovim letom.

Podsećamo, Ryanair je pre izvesnog vremena već postigao poravnjanje sa kompanijom Expedia, koja se između ostalog bavi i prodajom jeftinih avio-karata i to zbog problema koji je nastao jer je Expedia neovlaćeno preuzimala podatke sa sajta ove avio-kompanije (struganje, eng. scraping) što u Ryanairu nisu gledali blagonaklono te su pokrenuli postupke protiv ovog servisa u SAD i u Evropi.

„Još jednom pozivamo potrošače da izbegavaju sajtove koji samo preuzimaju sadržaj poput Skyscannera i da rezervišu direktno na sajtu kompanije Ryanair koji je jedino mesto za pronalazak najnižih cena avionskih karata Ryanair-a i sa potpuno transparentnim prikazom cene za prateće usluge kao što je prtljag“, istakao je i dodao da mnogi slični servisi stvaraju probleme i Ryanair-u i putnicima jer ne prikazuju tačne informacije niti ih ažuriraju na vreme, što je dovelo do mnogih propuštenih letova i drugih problema.

Skyscanner ima pravo žalbe na ovo rešenje, a u izjavi za medije iz kompanije su naveli je da oni putnicima ne naplaćuju nikakve naknade ili provizije i da će nastaviti da rade u najboljem interesu putnika jer se trude da im pruže najveći mogući izbor.

    Oznake
    Booking.com

    Vaš komentar

    Ostavite komentar

    Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.



    Booking.com

    RENT-A-CAR bilo gde u svetu