Promo

Air France ubrzano obnavlja svoju flotu

Air France

Kao novi korak u cilju smanjenja svog karbonskog otiska, Air France je odlučio da modernizuje svoju flotu. Uvođenje aviona Erbas A350-900 doprineće da putovanje Air France-om ne bude samo udobno, već i dobro za okolinu.

Modernizacija flote jedan je od preduslova kako za udobnije i ekonomičnije putovanje avionom, tako i za ispunjavanje najviših ekoloških standarda. Imajući na umu ove faktore, uprava grupe Air France-KLM donela je odluku da ubrza modernizaciju flote Air France-a zamenom aviona Erbas A380 modernijim letelicama tipa Erbas A350-900. Air France naručuje još 10 aviona tipa Erbas A350-900, čime će se u narednim godinama broj ovih letelica u kompanijskoj floti povećati na 38.

Jedan od ciljeva modernizacije letelica je i da se tokom prvog kvartala 2021. godine iz dugolinijskih operacija Air France-a u potpunosti izbaci model Erbas A340. Namera je da od 2023. na dugolinijskim letovima saobraćaju samo četiri tipa aviona – Erbas A380, Erbas A350-900, Boing 787 i Boing 777. Time će biti postignuta unifikacija usluge, ali i povećana operativnost, jer će pilotima biti potrebne samo tri kvalifikacije (jedna za Erbasove modele i dve za Boinge).

Air France
Uvođenje aviona Erbas A350-900 doprineće da putovanje Air France-om ne bude samo udobno, već i dobro za okolinu

Nove letelice će putnicima nuditi veći komfor, jer imaju prostranije kabine i za 30 procenata veće prozore od ranijih modela, dok unapređen sistem zabave i Wi-Fi konekcija omogućavaju da putnicima brže prođe vreme. Pored toga što je ekonomičniji od dosadašnjih letelica, model Erbas A350-900 je i bolji za okruženje, pošto troši 25% manje goriva (tj. 2,5 litra po putniku na 100 km) zahvaljujući posebnim materijalima od kojih je naprevljen, a koji su i do 67% lakši od do sada korišćenih materijala u gradnji aviona. Ovaj model proizvodi i do 40% manje buke, čime se omogućava udobinija vožnja, ali ujedno i smanjuje zagađenje bukom. Na svom prvom letu od fabrike u Tuluzu do pariskog aerodroma Šarl de Gol, Erbas A350-900 je koristio miks klasičnog avio-goriva i sintetičkog bio-goriva, čime su se još jednom pokazale visoke ekološke performanse ovog modela.

“Racionalizacija i modernizacija flote grupe Air France-KLM neophodni su uslovi u povećanju naših ekonomskih i operativnih performansi”, izjavio je Bendžamin Smit, generalni direktor grupe Air France-KLM. “Novi Erbasov model predstavlja jedan od vrhunaca evropskog avio-inženjerstva i pomoći će nam da se nosimo sa visokim zahtevima avio-industrije.”

Putovanje avionom: Šta treba znati pre i tokom leta

En Rigaj, generalna direktorka Air France-a pohvalila odlične rezultate novog modela. “Prva merenja učinka Erbasa A350-900 pokazala su odlične rezultate po pitanju zadovoljstva putnika, operativnih performansi i smanjenog karbonskog otiska. Modernizacija flote biće jedan od glavnih pokretača u postizanju našeg cilja da za 50 odsto smanjimo emisiju ugljen-dioksida do 2030. godine,” rekla je Rigaj.

Daljine.rs na društvenim mrežama

Ukoliko vam se sviđa naš sadržaj pratite Daljine.rs na društvenim mrežama
Pratite naše objave
Bez Instagrama se ne može
Čitajte šta tvitujemo
Oznake

Komentarišite

Komentarišite

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.