Od početka 2018. godine Bugarsku je posetilo 5,2 miliona stranih turista, što je sedam odsto više u odnosu na isti period prošle godine, što je sličan rast kao broj poseta turista Srbiji, a to je dobra vest za turizam u Bugarskoj i države regiona.
Ministarka turizma ove prijateljske zemlje Nikolina Angelkova izjavila je da je prihod Bugarske od turizma u prvih šest meseci 2018. godine bio 1,3 milijardi leva, što je povećanje od 10 odsto u odnosu na prethodnu godinu, kao i da je njen cilj da sledeće godine Bugarsku poseti 10 miliona turista sada sasvim realan, s obzirom na to da svuda u svetu raste broj putovanja.
– Bugarska sve više važi za destinaciju koja nudi kvalitetan provod i odmor po pristojnim cenama – naglasila je Angelkova.
Ona je izdvojila turističku ponudu spa destinacija, posebno onih u Rodopskim planinama, ističući da imaju ogroman potencijal da svojom vrhunskom ponudom privuku na hiljade turista.
Rodopska oblast je jedna od sedam spa destinacija koje promoviše bugarsko Ministarstvo turizma u sklopu svoje strategije da Bugarsku etablira kao poželjnu destinaciju za odmor tokom cele godine.
Među turistima koji su se ove godine obreli u Bugarskoj najviše je bilo građana Izraela, ostalih balkanskih zemalja kao što je Srbija, Rusije, Nemačke, Engleske, Italije, Francuske, SAD i Španije.
Koji je to užas od začina koji Bugari trpaju u sva jela? Upravo vratio sporo dugo kuvanu jagnjetinu u crnom vinu zbog…užasnog ukusa… pic.twitter.com/jTOxJ5jZia
— Milan Veljković (@juzhnjak) August 27, 2018
Kec u rukavu bugarskog turizma su rute koje bi promovisale bugarsku nacionalnu kuhinju i vina, kao važan deo turističke ponude ove zemlje, ali i jeftini letovi iz Sofije koji doprinose porastu broja turista koji dolaze u Bugarsku zato što presedaju ili se odlučuju da borave u ovoj lepoj i prijateljskoj zemlji.