Više od polovine svetskih putnika starosne dobi od 18 do 65 godina rezervisalo je odmor na osnovu objava svojih prijatelja na Instagramu, pokazalo je jedno istraživanje.
Skoro trećina ispitanika izjavila je da njihov najveći motiv prilikom odabira destinacije na koju će otputovati predstavlja odgovor na pitanje koliko će dobro izgledati njihove fotografije na Instagram feed-u.
Istraživanje koje je sprovela aviokompanija Easy Jet, na uzorku od 2.000 putnika, pokazalo je da su turisti tokom nedeljnog odmora pravili oko 2.500 fotografija, piše D Telegraf.
– Putnici koji planiraju svoj odmor pokazali su nam da se okreću Instagramu ne samo kada žele da se pohvale gde su putovali, već i kada traže inspiraciju za svoju sledeću avanturu, izjavio je Danijel Jang iz Easy Jet-a.
Najposećenije destinacije prema rečima ljudi vođenih ovih kriterijumom bile su Island – zbog polarne svetlosti, italijansko jezero Komo, Santorini u Grčkoj i morska pećina Benagil u Portugalu.
Instagram je tako s razlogom poneo titulu prekretnice koja ne_tako_moderne turističke destinacije pretvara u „must see“ tačke na planeti.
Tako je 2009. godine norvešku stenu Troltunga posetilo manje od 1.000 turista, a do januara ove godine je ovo mesto bilo označeno kao lokacija u više od 100.000 fotografija na Instagramu.
Suma sumarum, deset najpopularnijih turističkih atrakcija u Evropi – barem kada je u pitanju fotografisanje sa Instagram su:
- Polarna svetlost, Island, sa 75 odsto onih koji su tamo išli kako bi im svi pozavideli na fotografijama
- Jezero Komo, Italija, 63 odsto umetničkih duša koje su žrtvovale svoj godišnji odmor zarad lajkova
- Santorini, Grčka, 60 odsto
- Alpi, Švajcarska, 50 odsto
- Plaža Elafonisi, Grčka, 49 odsto
- Ćinkve tere, Italija, 47 odsto
- Akropolj i Partenon, Grčka, 46 odsto
- Koloseum, Italija, 44 odsto
- Polja lala, Holandija, 40 odsto
- Morska pećina Benagil, Portugal, 33 odsto
Kada već govorimo o Instagramu, možete pratiti Daljine.rs i tako biti u toku sa najnovijim objavama sa našeg naloga.